Minggu, 19 Oktober 2014

Bragi - Semua Cinta

Album : Semua Cinta
Cipt     : Renaldi Wahab
Label  : Ariola / BMG
Tahun : 1998








Intro : Em -D#-F#5 (2x)

Em          Bm                    Em
Kadang aku tak pernah mengerti
Em           Bm           Am
Apa yang akan aku jalani
D             G               D                    G               D
Kalau rasa itu datang (kalau rasa itu datang)
                G             B
Kalau rasa itu pergi...

Em     Bm              Em
Kini satu mengisi hatiku
Em         Bm              Am
Dan aku tak ingin kehilangan
D                     G                  D                           G                  D
Kamu yang memberi cinta (kamu yang memberi cinta)
                        G                  B
Kamu yang memberi rindu...

Reff:
E                      Am
Semua cinta yang pernah datang
D                              G
Tak sebanding cintamu kepadaku
E                           Am
Tak ingin buang waktuku denganmu
D                        G                        B
Walau kita tak pernah akan tahu...

Int: Em C G D
       Em C G D

Em         Bm        Em
Kalau cinta itu keinginan
Em       Bm             Am
Akan kuberikan kepadamu
D                 G              D                        G               D
Aku yang mencintaimu (aku yang mencintaimu)
                   G                   B
Aku yang merindukanmu...

Back to: Reff (2x)
Int: Em C G D (2x)
       Em C G D (4x)
Coda: Em D#-F#5
            Em D#
Dapatkan mp3 "Bragi - Semua Cinta" download

0 komentar :

Posting Komentar