Minggu, 03 November 2013

Siti Nurhaliza - Demi Kasih Sayang

Album : Adiwarna
Cipt     : LY/Baiduri
Studio : SRC
Tahun : 1998








Intro : A-E/G#-F#m
           Bm E/G# A D/F# B/D#-C#/E..F#m

F#m                   Bm E/G#                 A
Lupakan aku saja.. dari kaca fikiran
D/F#                        Bm C#sus4                       C
Andainya bersamaku.. engkau tidak bahagia
F#m                      Bm  E/G#                        A
Aku bukannya insan.. ingin cinta percuma
D                                 Bm                         C#                          F#m  E-E-F#m
Sehingga aku sanggup menantimu.. walau berabad lama...

                                       Bm
(*) Cintaku bukan kerana harta
    E/G#                                    A                  C#            F#m
      Cintaku tidak ker'na paras rupa, sedarilah kasih..
                                             Bm                           C#
      Cintaku harap hingga ke syurga.. bersama-sama mu...

                    F#m                             Bm
Reff : Demi kasih sayang yang aku pertahankan
                             E                              A               C#
           Sanggup ku meniti malam tanpa mimpi
                    D                                     Bm
           Aku berdoa kita dapat berdua
                                            C#                                F#m   F#m-A/C#-B/D#
          Hingga ke akhir hayat.. untuk selama-lamanya...

Int : Bm E/G# A D Bm G# C#
        Bm E/G# A G# C# F#m-E-D..F#m

Back to : (*), Reff

F#m                      Bm  E/G#                         A
Aku bukannya insan... ingin cinta percuma
D                          Bm
Tetapi aku sanggup menantimu
C#                           F#m  E-E A-E/G#-F#m
Walau berabad lama...

Coda : Bm E/G# A D/F# Bm -C#...F#m
Get mp3 Siti Nurhaliza "Demi Kasih Sayang" here

0 komentar :

Posting Komentar